Slováková pod palbou za ceny na svém e-shopu. Její produkty najdete jinde 4x levněji
16/11/2024 07:57 Martina Šedá
Společnost Foto: se souhlasem Nely Slovákové Influencerka Nela Slováková je opět jednou terčem kritiky. Nyní se tak stalo za cenu cestovních visaček na kufry, které nabízí na svém e-shopu.
Visačky za tisícinásobek?
Hrdá majitelka e-shopu „Neonkárna“ se dlouhodobě snaží prosadit na trhu s módními a životními doplňky. Její nabídka zahrnuje širokou škálu produktů - od oblečení přes elektronické cigarety až po drobné doplňky, jako jsou cestovní visačky. A právě cena těchto visaček se stala terčem kritiky na sociálních sítích. Na e-shopu Slovákové je nabízená cena tři sta devadesát devět korun, zatímco podle diskutujících na Facebooku je obdobný produkt k dostání za pouhý zlomek této částky.
„Koupil jsem si stejnou visačku za pár korun a je naprosto funkční,“ uvádí jeden z uživatelů. Další se připojují s tvrzeními, že obdobné produkty se dají snadno sehnat na e-shopech zaměřených na levné zboží nebo ve velkých obchodních řetězcích, často za deset až sto korun.
Není to jen o ceně, tvrdí Slováková
Nela Slováková se rozhodla na kritiku zareagovat a zdůraznit kvalitu svého produktu. Na svém e-shopu jasně uvedla, že se nejedná o žádný laciný čínský produkt, ale o ruční práci vyrobenou na Slovensku. „Jde o stoprocentní ruční práci. Visačky vznikají v krásném Slovensku a mají svoji hodnotu,“ brání se Slováková. Podle ní si její produkty kupují zákazníci, kteří oceňují unikátní design a ruční zpracování.
I přes tyto argumenty se jí však nedaří přesvědčit všechny. „To, že je něco ručně vyrobené, ještě neznamená, že to má stát tisícinásobek ceny. Nela si z nás dělá srandu,“ kritizuje další uživatel na Facebooku.
Kdo kupuje, rozhoduje
Kritika se tentokrát zaměřila nejen na samotnou influencerku, ale také na její fanoušky, kteří si produkty pořizují. Diskutující ve skupinách na Facebooku se často uchylují k posměšným komentářům na adresu těch, kteří za produkty platí zmíněné částky. „Jestli to někdo koupí, tak mu přeji hodně štěstí. Může si ale být jistý, že v jiném obchodě ušetří na deset dalších věcí,“ píše další diskutující.
Cena versus hodnota?
Otázka, zda produkty Nely Slovákové skutečně odpovídají své ceně, zůstává kontroverzním tématem. Zatímco její příznivci obhajují cenu kvalitou a zpracováním, odpůrci ji označují za předražený marketingový trik. „Na každém zboží najdete kupce, pokud ho umíte prodat,“ uzavírá jeden z diskutujících s mírně ironickým podtónem.
Zdroj: Neonkárna, Facebook